De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!

Door: malumalta

Blijf op de hoogte en volg Malu

19 Februari 2012 | Malta, Sliema

Wat gaat het snel! De tijd vliegt voorbij. Ik begin hier al steeds meer te wennen en lijkt of ik hier al heel lang ben terwijl dat nog niet zo is. Alles gaat nu al zo automatisch lopen naar school, boodschappen, eten , leuke dingen doen dat is echt zo leuk. Het s hier heel relaxt nergens verplichtingen ( alleen school dan) dat is wel ff wat anders dan in Nederland, ik geniet daar wel lekker van. Deze week zat ik in de zelfde klas en had dezelfde lerares als vorige week. Iets minder leuk maar goed vanaf maandag mag ik naar een hoger Niveau! Dus nieuwe klas, nieuwe leraar, nieuwe mensen ontmoeten! Het weer was beter dan vorige week, het is hier af en toe echt warm geweest ( nog niet warm genoeg voor mij voor korte mouwen maar dat maakt niet uit) wel is hier Hagel geweest, we zaten in de klas en het begon toch een potje te hagelen dat was echt niet normaal! Gister was het hier echt heeeerlijk weer. Deze week is er een nieuw meisje in de klas gekomen, Aida, een frans meisje heel aardig en kan heel goed met der vinden dus deze week gezellig met Yuki en Aida op school en na school lekker wat eten en beetje kletsen rondlopen. Vrijdag ben ik naar Leonie en Chantal gelopen na school en zijn daarna samen met hun huisgenoten ( yvonne en britt) gaan winkelen in Sliema, ik heb een shirtje, riem en sjaal ( Ja mama een sjaal daar heb ik er nog niet genoeg van!) gekocht. Savonds lekker uiteten geweest en daarna naar Paceville uitgeweest. Super leuke avond gehad. Zaterdag met Tim en Jurien naar Valetta geweest met de boottaxi om daar de carneval te bekijken en daar nog ff wat gegeten en weer terug naar het appartement. We gingen op de terugweg nog even langs The Point, ik was daar nog niet geweest maar daaar wil ik zeker nog ff heen want dat is een heel groot winkelcentrum. Savonds weer uitgeweest Volgende week zondag komen mijn ouders mij voor een paar dagen opzoeken! Leukii!. Heb er nu al zin in! Nu is het dan alweer zondag en begint morgen mijn derde week! Dat gaat weer leuk worden!. Ik wil nog lang niet naar huis, maar mis thuis wel hoor maar ik geniet hier nog steeds!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Taalcursus Malta

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2012

Laatste verslaggie!

11 Maart 2012

KELLL!!

11 Maart 2012

Laatste weekje Malta!

01 Maart 2012

Verhuizen, visite

19 Februari 2012

De tijd vliegt voorbij!
Malu

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6443

Voorgaande reizen:

05 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Taalcursus Malta

Landen bezocht: