Verhuizen, visite - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu Verhuizen, visite - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu

Verhuizen, visite

Door: malumalta

Blijf op de hoogte en volg Malu

01 Maart 2012 | Malta, Sliema

Een beetje een laat verslag van de week want het is al weer bijna 2 weken geleden dat ik wat schreef.
Maar het gaat nog steeds goed hier. Op donderdag vorige week kreeg ik een briefje in de klas waarin stond dat ik moest verhuizen naar een ander appartement, ik dacht eerst neee ik aleeen waarom?,, maar het bleek dat mijn hele appartement moest verhuizen wegens verven onderhoud etc. Nu zti ik op de 4e verdieping, dus zaterdag middag/avond alles verhuisd naar boven wat een gedoe maar gelukkig deed de lift het toen nog ( hij is nu namelijk stuk dus is wel goed voor me elke dag vaak de trap op en af) Het ziet er hetzelfde uit, alleeeeeen mijn internet doet het hier toch minder goed oftewel slecht dat vind ik toch wel een beetje jammer. Maar verder is het opzich oke op een paar jkeine dingetjes na. Zondag 26 Februari kwamen mijn ouders aan in Malta en bleven tot vandaag. Leuk idee je ouders ophalen maar de bus dacht er anders over, ik heb samen met Leonie 2 uur staan wachten voor de bus, toen kreeg ik een telefoontje.. We zijn geland, dus helaas niet naar het vliegveld kunnen komen. Maar goed ze waren er dat was het belangrijkste. De eerste dag heb ik ze hier de weg naar school en beetje rond het appartement en school alles laten zien en lekker geluncht en avondgegeten. Maandag was mijn vader jarig dus dat hebben we gevierd in Malta. Dinsdag zijn we naar Valletta geweest, ik vond het leuk om met de boottaxi te gaan maar ze vaarden niet want het was te waaierig, de golven waren te hoog. ’s Avonds zijn we uiteten geweest hier in Sliema langs de boulevard , Leonie ging mee! Dat was echt heel gezellig, hele leuk avond gehad. En toen was het alweer woensdag, de dagen gaan heel snel, woensdag na school zijn we naar Mdina en Rabat geweest het is leuk om dat gezien te hebben, maar het was toch wel erg koud door de wind dus erg lang daar lekker staan was niet echt een optie. Maar zo heb ik wle ff iets meer van het eiland gezien. Je zag wel verschil met hier in Sliema en Mdina , mdina is toch meer groen en de huizen niet zoveel op elkaar. Leuk laaste dagje gehad en s avonds lekker uiteten, en oohh wat was het een lekker toetje. In de avond heb ik een tasje klaargemaakt met kleding wat ik mee terug moest geven, omdat mijn koffer anders veelsteveel overgewicht heeft ! Vandaag was dan de dag dat mijn ouders weer terug naar Nederland gingen. S’ochtends voor school nog even daggezegd en nu ongeveer een uur geleden zijn ze weer aangekomen in Nederland.
Leuke dagen gehad! Echt top! Leuk dat jullie er waren!
Maar wat gaat de tijd snel, ik heb NOG maar 2 weken. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen dat ik nog langer zou willen blijven maar het is zo, ik wil echt nog niet weg, het is leuk hier het weer word beter, leuke vrienden, ik leer al steeds beter engels en het praten gaat steeds beter , alles gaat hier veel relaxer. Dus op naar de laaste weekies.

En op naar zaterdag! Dan komt Kelly ook naar Malta!

XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Taalcursus Malta

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2012

Laatste verslaggie!

11 Maart 2012

KELLL!!

11 Maart 2012

Laatste weekje Malta!

01 Maart 2012

Verhuizen, visite

19 Februari 2012

De tijd vliegt voorbij!
Malu

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 6442

Voorgaande reizen:

05 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Taalcursus Malta

Landen bezocht: