Laatste weekje Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu Laatste weekje Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Malu Mul - WaarBenJij.nu

Laatste weekje Malta!

Door: malumalta

Blijf op de hoogte en volg Malu

11 Maart 2012 | Malta, Sliema

Tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, maar we hebben op dit moment al ongeveer meer dan een week geen internet in het appartment! Dus dat is wle beetje baaallee! Maar goed ik zit op dit moment samen met Kell in een restaurantje voor wifi! Vorig weekend was het hier harstikke mooiweerr en zijn we naar Blue Lagoon geweest harstikkee moooi daar!! Met een bootje erheen dus dat wel echt heerlijk. Zaterdag is Kell aangekomen en zij zit in eeen appartment onder mij. Op school gaat het goed. Het weer deze week was wel okee, soms even een regenbuitje en daarna weer zon. Deze week was de laaste week van Leonie,Annelou en Rosa dus gezellig geshopt geluncht gezont en savonds gegeten met ze alle! Supper leuk wel jammeer dat het hun laaste weekie was! Dat is het nu voor mij en kel ons laaste weekie gaat in! En ik wil echt nog niet naar huis! Vrijdag en Zaterdag zijn we nog voor laaste keer uitgeweest, naja volgende week vrijdag nog. Maar dit is dan toch echt het laaste weekendje! Vrijdag avond was het weer echt niet normaal leek wel een orkaan, de zee kwam zo ver over de boulevard en het waaide zo hard dat zelf het glas van een bushokkie aan de overkant van de straat ligt! Uiteindelijk wel veilig aangekomen in Paceville maar wat een wind zzeg, op de terug wegg regenede het als een gek, dus binnen een minuut waren we allemaal doorweekt, maar goed wel een leuke avond gehad! Volgende week ga in weer eeen niveautje hoger, ik ga het proberen in B2! Ik ben benieuwd of dat me gaat lukken maar dat zien we dan wel weer! Ik weet wel al dat ik een leuke leraar krijg! Ik ga genieten van mijn laatst week. Tot over een weekie weer in Nederland! X